خبرگزاری کار ایران

تبادل‌نظر مسئولان بخش کهریزک درباره تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۷۴

مسئولان و مدیران بخش کهریزک به مناسبت بازدید بهاری در ساختمان شورای اسلامی شهرکهریزک گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در جنوب استان‌تهران، رامین عربی، شهردار کهریزک در این رابطه گفت: بنا به آیین دید و بازدید نوروزی، در اولین روزهای پس از شروع رسمی فعالیت ادارات، به دعوت شهرداری و شورای اسلامی کهریزک، بخشدار و مدیران تمامی ادارات، روسای شعب بانک‌ها، مدیران مراکز امدادی، پزشک قانونی، مرکز پسماند شهرداری تهران و سایر مراکز خدمت‌رسان بخش کهریزک در ساختمان شورای شهر گرد هم آمدند تا ضمن تجدید دیدار در سال جدید از نقطه نظرات یکدیگر با خبر شده و برای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" همراه و همگام شوند.

شهردار کهریزک  افزود: یکی از مهمترین وظایف شهرداری، اجرا و پیگیری امور شهری است اما در بسیاری از مواقع اجرای  پروژه‌ها ملزم به ایجاد تعامل با برخی از ادارات مانند اداره برق، آب و... است که در صورت تعامل مدیران ادارات مربوطه با حوزه‌های مختلف شهری می‌توانیم در مدت زمان کوتاه‌تری طرح‌ها را به اجرا دربیاوریم و خدمات مناسب‌تری را به شهروندان ارائه دهیم از این رو گردهمایی مدیران و مسئولان شهر فرصت مناسبی را فراهم کرد تا اتحاد و انسجام بیشتری بین شهرداری و روسای ادارات شهر ایجاد شود.

سید ناصر موسوی، بخشدار کهریزک نیز در این جلسه با تبریک سال نوبه مدیران ادارات و اعضای شورای شهر و شهردار کهریزک اظهار داشت: همه ما با یک هدف واحد و در یک مسیر همسو برای ارائه خدمات به اهالی شهر و رفع معضلات چندین و چند ساله این بخش انجام وظیفه خدمات می‌کنیم از این رو باید فارغ از تعاریف شغلی در هر زمینه ای با دیگر ادارات تعامل داشته و قدمی موثر برای رفع مشکلات اهالی شهر و روستاهای بخش کهریزک برداریم و این تجمع فرصت مغتنمی را برای تعامل بیشتر پیکره اداری بخش کهریزک فراهم کرده است .

وی در ادامه افزود: جلسات شورای اداری شهر به طور فصلی و در زمان بندی های مقرر برگزار می شود که با پیگیری های انجام شده در ماه های پیش رو میزبانی برگزاری شورای اداری را به دست خواهیم آورد که این میزبانی می تواند گره گشای برخی از مشکلات بخش باشد.

در این مراسم که با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک برگزار شد، رییس شورای اسلامی شهر به نمایندگی از سوی شورا با اشاره به اهمیت و ضرورت نهادینه کردن شعار سال 95 در راس برنامه‌های شهرداری و شورا گفت: یکی از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه‌های اضافه از چرخه خدمات است و همدلی و تعامل روسای ادارات شهر با شهرداری و شورا می تواند طولانی شدن چرخه خدمات شهرداری را به شهروندان کوتاه کند که تحقق این امر بی شک گام های ما را در مسیر رسیدن به افق چشم انداز شعار سال 95 تسریع می بخشد.

ادامه مراسم در قالب جلسه پرسش و پاسخ  از سوی روسای ادارات و شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد و در پایان نیز  لوح تقدیر از سوی شورا و شهرداری به مهمانان اهدا گردید .

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز