خبرگزاری کار ایران

صبح امروز برگزار شد؛

مراسم تشییع و تدفین «آیت‌الله غلام رضا مولانا بروجردی» در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۹۷

پیکر آیت‌الله مولانا بروجردی صبح امروز بر روی دستان مردم قدرشناس بروجرد تشییع و در گلزار شهدا در کنار دیگر علمای این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایلنا از بروجرد، صبح امروز درمیان حزن و اندوه شهروندان بروجردی پیکر پاک و مطهر آیت الله غلامرضا مولانا بروجردی محقق و نویسنده معاصر بروجرد در فضایی آکنده از غم و اندوه در این شهرستان تشییع و در کنار علمای اعلام این شهرستان به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این عالم ربانی آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، هوشنگ بازوند استاندار لرستان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و شمار کثیری از شهروندان و خانواده‌های شهدا، علماء و طلاب حوزه‌های علمیه این شهرستان حضور داشتند.

وی صاحب آثار و تالیفات زیادی از جمله الخاتم لوصی الخاتم به زبان عربی، درس هایی از توحید، حلیه الابرار، تحقیق و تخریج کتاب شریف عبقات الانوار میر حامد حسین هندی کنهوی، تحقیق کتاب حاشیه کفایه الاصول آیت الله بروجردی، تحقیق کتاب محاضرات فی الدین و التاریخ و الادب نوشته سیدجواد آل علی شاهرودی است.

 آیت‌الله مولانا بروجردی صبح روز گذشته پس از تحمل یک‌دوره بیماری در سن 88‌ سالگی دعوت حق را لبیک گفته و به‌دیار باقی شتافت.

این عالم ربانی از شاگردان آیت‌الله نجفی بود که سال‌های عمر بابرکت خود را در راه تهذیب نفس و نشر علوم اسلامی گذرانده و بیش از 50 اثر مکتوب ارزشمند در موضوعات مختلف را از خود بر جای گذاشته است.

مراسم ترحیم این عالم ربانی از سوی جامعه مدرسان حوزه علمیه عصر امروز رأس ساعت 15 در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز