خبرگزاری کار ایران

به میزبانی بوشهر برپا می‌شود؛

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۴۷۳

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی در بوشهر فرصتی برای اتحاد و همدلی دانشجویان فرق اسلامی است.

به گزارش ایلنا از بوشهر، اسحاق جلالیان صبح امروز در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: لزوم ایجاد وحدت و اتحاد بین فرق مختلف اسلامی موجب شد که این جشنواره ورزشی را به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار کنیم.
 
وی افزود: از آنجا که ورزش زبان گویای ملت‌ها و منادی صلح و دوستی در بین تمام ملت‌هاست این جشنواره فرهنگی ورزشی با حمایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و همکاری نهادهای مختلف در بوشهر برگزار شده است.
 
جلالیان گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم اتحاد و همدلی ورزش است و خرسندیم که با استفاده از ورزش در جهت همدلی و وحدت بین مذاهب اسلامی گام برمی‌داریم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی دانشگاه پیام نور به مدت یک هفته در بوشهر جریان دارد و در دو رشته فوتسال و تنیس روی میز ورزشکاران باهم به رقابت می‌پردازند.
 
وی بیان داشت: اختتامیه این جشنواره روز 5 شنبه هفته جاری در مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار و از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل و تقدیر خواهد شد.
 
جلالیان اضافه کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و زیر نظر حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه برگزارشده است.
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر بیان کرد: دانشگاه پیام نور بوشهر همواره در عرصه مسابقات ورزشی پیش‌قدم بوده و سال گذشته نیز میزبانی مسابقات شنای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کل کشور را برعهده داشت.
 
وی گفت: درحالی‌که امسال مسابقات فوتسال و تنیس روی میز را میزبانی کردیم تلاش داریم تا با مهیا شدن امکانات لازم میزبانی مسابقات ورزش‌های قدرتی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور را نیز کسب کنیم.
 
جلالیان تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در دانشگاه پیام نور باهدف ایجاد فضای شور و نشاط دانشجویی انجام‌ شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز