خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی:

انتخابات 7 اسفندنشان داد همه عناصر برای آینده روشن ایران فراهم است

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۳۴۰

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به سربلندی و سرافرازی ایران در عرصه های مختلف جهانی و بین المللی گفت: کشورهایی نظیر عربستان در طول سال های پس از انقلاب همواره می‌خواستند که ایران را دچار چالش، بن بست و گرفتاری کنند اما امروز گرفتار اعمال و رفتار خصمانه خود شدند.

به گزارش ایلنا در البرز، علی اکبر صالحی روز یکشنبه در مراسم آغاز استحصال شش عناصر خاکی در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی  شهرستان ساوجبلاغ، با حماسی عنوان کردن حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات نشان داد که ظرفیت ها و بسترها  برای تحقق آینده ای روشن در عرصه های داخلی و بین المللی برای کشور محیا ست.

وی در ادامه با بیان این که در کمتر کشور در حال توسعه ای چنین حضور معنادار و گسترده ای از مردم برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای اتفاق می افتد گفت: با هدایت گری ها و نقش آ فرینی رهبری در برجام موفق شدیم، بحث آسانی نبود، رئیس جمهوری هم  شجاعانه وارد عرصه شدند و خوشبختانه با قبول مسئولیت شجاعانه ایشان، مذاکرات پس از سال ها به نتیجه رسید و برجام محقق شد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه بابت ایرانی بودن باید سه شکر به جا آوریم، گفت: ایران اسلامی امروز در عرصه های بین المللی مهم و تاثیرگذار است. برخی از کشورهای اسلامی که سه برابر ایران جمعیت دارند و از لحاظ اقتصادی نیز جایگاه بهتری نسبت به ما دارند، به چشم نمی آیند، اما در حال حاضر جایگاه ایران در همه عرصه ها، خاصه در سطح بین الملل قابل توجه و تامل است.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های روز افزون جوانان کشور درعرصه های علمی و پژوهشی گفت: در حال حاضر همه عناصر، از قبیل ذخایر خدادادی، امکانات علمی – پژوهشی، سرمایه های اجتماعی و ...، برای آینده ای روشن در کشور فراهم است که این امکانات قابل مقایسه با کشورهای اطراف نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند در این سال ها رنج های زیادی کشیده ایم، اما هیچ قدرتی نتوانسته در امور کشور دخالت کند و عنان کشور را دردست گیرد که این مهم قطعا و یقینا از الطاف الهی و توجه خداوند به کشور همیشه سرفراز ایران بوده است.

وی در ادامه گفت: کشورهایی نظیر عربستان در طول سال های پس از انقلاب  همواره  می خواستند که ایران را دچار چالش، بن بست و گرفتاری کنند اما امروز گرفتار اعمال و رفتار خصمانه خود شدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه با تاکید بر اینکه علاقمند به آشفتگی و سرگشتگی کشورهای همسایه نیستیم گفت: در حال حاضر برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و مخصوصا عربستان دچار آشفتگی شدند و در آستانه فرو رفتن در پاتلاقی از گرفتاری های دست ساخته خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز