خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۴۹

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد حاضر شد و از نزدیک در جریان روند درمانی آیت الله واعظ طبسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: پس از اینکه باخبر شدیم حضرت آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان بستری شدند، مقام معظم رهبری متاثر شدند و دستور فرمودند که هرچه سریعتر برای پیگیری روند درمان ایشان و عیادت به مشهد مشرف شوم.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای برای شفای عاجل ایشان دعا فرمودند و بنده حامل سلام و دعای خیر معظم له برای بهبود هر چه زودتر آیت الله واعظ طبسی هستم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به خدمات ماندگار و عظیمی که در طی دوران تصدی تولیت آستان قدس رضوی توسط آیت الله واعظ طبسی صورت گرفته، بیان کرد: در این 37 سال اقدامات قابل توجهی در توسعه اماکن متبرکه حرم مطهر حضرت رضا(ع) صورت گرفت و در مناسبت های مختلف این مکان مقدس پذیرای میلیون ها زائر است که از ایران اسلامی و سراسر جهان برای عرض ارادت و پابوسی به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم به لطف خداوند و عنایت حضرت رضا(ع) هر چه زودتر شاهد بهبود کامل ایشان باشیم و این خادم با اخلاص امام رضا(ع) بتوانند به خدمات‌شان ادامه دهند.

شایان ذکر است، آیت‌الله واعظ طبسی از روز گذشته به علت مشکلات تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز