خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

آیت الله مکارم شیرازی در انتخابات شرکت کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۴۲۳

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق شماره 505 انداخت.

به گزارش ایلنا، وی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، از همه ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: مردم از هر جناح، گروهی و هر سلیقه ای در پای صندوق های رای حاضر شوند.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: صبح امروز به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شدم و از خداوند خواستم کسانی را که در این انتخابات از هر گروه، جناح و سلیقه ای شرکت می کنند، توفیق دهد و مشکلاتشان را حل کند.

وی افزود: دومین خواسته من از خداوند متعال این بود که انتخابات به صورت آبرومندانه برگزار شود، به گونه ای که باعث خوشحالی دوستان و عصبانیت دشمنان شود.

وی اضافه کرد: سومین خواسته من از خداوند متعال در حرم حضرت معصومه(س) این بود که بعد از پایان انتخابات مسئولان آستین ها را بالا بزنند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

این مرجع تقلید گفت: خداوند را سپاس می گویم که به بنده توفیق شرکت در انتخابات را عطا کرده و معتقدم این از نعمت های خداوند متعادل است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاری است.

768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که باید از میان63 نامزد مجلس شورای اسلامی، سه نامزد اصلح را در قم انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز