خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در خراسان رضوی

همه جناح‌ها باید به فکر اجرای عدالت و پیشرفت کشور باشند

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس و دولت باید در کنار هم برای کشور کار کنند گفت: پیشرفت کشور را فدای منافع جناحی نکنیم.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد اظهار کرد: تحلیل از شرایط موجود در آستانه انتخابات با توجه به رد صلاحیت‌های گسترده سخت است و در شرایط فعلی نمی‌توان فضای سیاسی کشور و میزان شانس هر جناح برای پیروزی در انتخابات پیش رو را بررسی کرد.

وی افزود: بنده احراز صلاحیت نشده‌ام اما فکر نمی‌کنم در این باره مشکلی باشد و به زودی این مسئله حل خواهد شد زیرا فعالیت خاصی نداشته‌ام و بیشتر در مسائل اقتصادی ورود پیدا کرده‌ام که در انتخابات هم همین موضوع را پیگیری خواهم کرد.

بهاروند با بیان اینکه عدم مشارکت مردم و نبود افراد متخصص در مجلس به کشور ضربه وارد می‌کند، گفت: دولت از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده عملکرد خوبی داشته و توانسته بسیاری از مشکلات را مهار کند و یا حداقل مانع رشد آن شود، اگر مجلسی متخصص و اقتصادی داشته باشیم قطعا دولت کشور را از رکود خارج خواهد کرد.

عضو اتاق بازرگانی مشهد تاکید کرد: باید همه جناح‌ها به کشور و حل مشکلات مردم کمک کنند، رعایت انصاف و عدالت باید در دستور کار نمایندگان مجلس باشد و مصالح کشور و مردم نباید توسط نمایندگان فدای اهداف جناحی و حزبی شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس و دولت باید در کنار هم برای کشور کار کنند، عنوان کرد: در شرایط فعالی کشور نمایندگان متخصص در هر زمینه و اقتصادی بیشتر برای مجلس مناسبند تا افرادی که سیاسی هستند، باید مجلسی شکل بگیرد که به معیشت مردم فکر کند اگر مجموع نظام و مردم به این هدف رسیدند ما می‌توانیم موفق باشیم.

بهاروند گفت: هماهنگی اجزای نظام با یکدیگر به ویژه دولت و مجلس توافق هسته‌ای را به ارمغان داشت، مجلس متعادل به توسعه کشور کمک می‌کند ما به شدت اقتصاد و دیگر حوزه‌های را سیاست زده کرده‌ایم که این انتخاب فرصت اصلاح این مسائل را به وجود آورده است.

کد خبر : ۳۳۹۹۷۷