خبرگزاری کار ایران

رئیس اوقاف کاشان در گفت و گو با ایلنا:

ترویج فرهنگ قرآنی از سیاست‌های اصلی سازمان اوقاف است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۴۱۸

رئیس سازمان اوقاف وامورخیریه شهرستان کاشان ترویج فرهنگ قرآنی را از مهمترین سیاست‌های این سازمان دانست و گفت: شهرستان کاشان توانسته درتمام مراحل شهرستانی ،استانی و بین المللی مسابقات قرآنی مقام‌های برتر را کسب کند.

حجت الاسلام جعفر جنتی شب گذشته در حاشیه محفل انس قرآنی در مسجد صفاری کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشان با مثبت ارزیابی‌کردن برنامه‌های اجرا شده هفته وقف این شهرستان توسط سازمان اوقاف کاشان درسالجاری، طرح ملی حفظ قرآنی را یکی از اهداف سازمان اوقاف عنوان کرد و گفت :  طی چهارسال گذشته براساس تعهدی که ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مقام معظم رهبری داده بودند بیشترین حافظ کل  قرآن به جامعه تحویل داده شده است .

وی به عملکرد مثبت سازمان اوقاف در تحقق نیت واقفین در ترویج فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف توانسته طی چهارسال گذشته در قرآئت، حفظ ، مفاهیم ، چاپ و نشر قرآن قدم‌های بسیار مثبتی را بردارد .

شایان ذکراست تنها در آزمون هماهنگ و سراسری که در 15 اسفند ماه سال 93 در کاشان برگزار شد از بین بالغ بر سه هزار نفر حافظان شرکت کننده این شهرستان در این آزمون‌ها ، حدود 500 نفر موفق به اخذ گواهینامه رسمی حفظ از سازمان اوقاف و امورخیریه در رشته های مختلف حفظ 1 جزء، 2 جزء، 3جزء، 5 جزء، 10جزء، 15جزء، 20جزء، حفظ کل، حفظ موضوعی شدند.

شهرستان کاشان با تربیت تعداد بیشماری حافظ قرآن توانسته تاکنون رتبه های برتر درسطح شهرستانی، استانی و بین‌المللی را نسبت به سایر شهرستان‌های کشور بدست آورد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز