خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افزایش 22 درصدی اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های کهگیلویه

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۱۲

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 22 درصدی زندانیان این استان برای یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عباس فلاحتی مطلق در نشست کمیته اشتغال و حرفه آموزی که به موضوع ارتقا اشتغال و راه‌های ارتقا حرفه‌آموزی در زندان‌ها تشکیل شده بود، گفت: با توجه به رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام شده، اشتغال و حرفه آموزی نسبت به مشابه سال گذشته حدود 22 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از آنجائیکه اشتغال و حرفه آموزی یکی از مهمترین آموزه های جلوگیری از جرم است تلاش شده تا با داشته‌های خودمان و دیگر نهادهای مسؤل این مهم را در زندان‌ها نهادینه کنیم. بر این اساس در 9 ماهه امسال حدود 770 نفر از زندانیان جرائم مختلف در کلاس‌های فنی و حرفه ای مشغول بوده اند.

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیاست های سازمان زندان‌ها، ترویج و گسترش اشتغال و حرفه آموزی در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های درون زندان جلوگیری کرده و فرد خاطی را مشغول به حرفه  و فنی می کند که از طریق زندان به او آموزش داده می شود .

فلاحتی مطلق افزود: صنایع دستی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی رشته هایی است که با شرکت حداکثری مددجویان در زندان ارائه شده و با ارائه گواهینامه معتبر به زندانی می‌تواند در بیرون از زندان برای اشتغال وی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز