خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

فرمانداران، بی‌طرف و امانت‌دار رای مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۹۴

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: صحت و سلامت انتخابات مهم‌ترین دغدغه‌ مجریان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و ستاد برگزاری انتخابات شهرستان دلفان با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در عرصه سرنوشت‎ساز انتخابات، افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش‎رو بدون تردید منشاء خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه دغدغه مجریان، تنها صحت و سلامت انتخابات است و سلایق سیاسی فرمانداران و اعضاء ستادها هیچ‎گونه دخالتی در فرآیند رای گیری نخواهد داشت، افزود: مجریان انتخابات افتخار امانت‎داری آراء مردم را دارند و این کسوت با ارزش را با هیچ چیز دیگری جایگزین نخواهند کرد.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه سوابق و توانمندی‎های اعضاء ستاد انتخابات در استان و شهرستان‎ها موجب برگزاری باشکوه دو انتخابات پیش‎رو در استان خواهد شد، اظهار داشت: کلیه دستگاه‎های اجرایی لازم است تمامی تلاش خود را جهت کمک به ستاد در استان و شهرستان‎ها داشته باشند و تلاش برای تحقق حماسه‎ای ماندگار در اسفند ماه سال‎جاری اولویت اول کلیه دلسوزان نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه گفت‎وگو و تبادل نظر روسای کمیته‎های استانی و مسئولان ناظر در شهرستان‎ها موجب برطرف کردن خلاءهای احتمالی می‌شود، عنوان کرد: بررسی‎های میدانی که از فرمانداری‎ها از ابتدای آذرماه آغاز شده حاکی از آمادگی کامل کلیه عوامل اجرایی در اقصی نقاط استان جهت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، با یادآوری اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش رو بدون تردید منشاء خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: نتیجه انتخابات هرچه باشد موجب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد .
 
در این جلسه محمد جعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفان نیز با بیان آمادگی شهرستان دلفان برای برگزاری دو انتخابات پیش‎رو، گزارشی از تمهیدات و اقدامات ستاد انتخابات این شهرستان را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز