خبرگزاری کار ایران

طی روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی ماه؛

بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بوشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۳۰۰

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برگزاری بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، حمیده ماحوزی با اشاره به نشست با شفیعی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور اظهار داشت: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر با اجرای شش نمایش از 20 تا 24 دی ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی از آمادگی استان بوشهر برای میزبانی شایسته هنرمندان سایر استان ها در بخش استانی سی و چهارمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر خبر داد و افزود: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در 6 استان کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با تاکید بر همکاری تمام هنرمندان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در بوشهر تصریح کرد: برگزاری بخش استانی جشنواره فجر در استان ها علاوه بر تاثیر خوبی که بر کیفیت آثار هنرمندان استان خواهد داشت، موجب می شود مردم بوشهر نیز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر بهره مند شوند.

وی تمرکز زدایی از اجرای نمایش‌ها در تهران را از نقاط قوت سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برشمرد و گفت: استان بوشهر به عنوان یک استان با سابقه در زمینه اجرای نمایش با توجه به داشتن ظرفیت‌ها و امکانات لازم، شرایط میزبانی از این جشنواره را داشت که به مرکز هنرهای نمایشی درخواست دادیم و با این موضوع موافقت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز