خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تلاش شبانه روزی برای تکمیل آزاد راه رشت-قزوین

معاون وزیر راه و شهرسازی‌ روند عملیات اجرایی آزاد راه در قطعه منجیل-رودبار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملیات در این مسیر در چند جبهه و به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، ‌علی نورزاد امروز به همراه محمدعلی نجفی استاندار گیلان ،غلامعلی جعفرزاده رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ،علی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان و جمعی از مدیران‌ ارشد استانی از باقیمانده آزادراه رشت –قزوین (11کیلومتر رودبار- منجیل ) بازدید کردند.

وی ‌روند عملیات اجرایی آزادراه منجیل-رودبار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملیات در این مسیر در چند جبهه و به صورت شبانه روزی در حال انجام است ولی با توجه به کوهستانی بودن منطقه، مشکلات اجرایی احداث ۲ دستگاه پل بزرگ  و حفر5دستگاه تونل احداث این آزادراه را با کندی مواجه کرده است.

نورزاد افزود: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گیلان می باشد و منابع مالی آن تامین شده است که اعتبار پیش بینی شده این طرح در سال 94 بالغ بر316 میلیارد ریال است ، این درحالی است که هزینه تمام شده بخش رودبار-منجیل8600 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اضافه کرد: 11 کیلومتر باقیمانده از این آزادراه در قالب دو بخش در دست احداث است که عملیات اجرایی 3.5 کیلومترآن با پیشرفت فیزیکی 38 درصد در حال اجرا بوده و بخش دیگر آن در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

کد خبر : ۳۲۶۱۹۴