خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه وشهر سازی:

خبرهای خوش در باره آزادراه تهران شمال در راه است / قطعه یک را چینی ها می سازند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۹۸

برای ساخت قطعه یک آزاد راه تهران شمال با شرکت چینی تعیین تکلیف کرده ایم اما همچنان بنیاد مستضعفان کارفرمای این پروژه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت چینی از فروردین ماه سال آینده فعالیت و اقدامات در جهت ساخت قطعه یک آزادراه تهران شمال را شروع می کند گفت: برای ساخت قطعه یک آزاد راه تهران شمال با شرکت چینی تعیین تکلیف کرده ایم اما همچنان بنیاد مستضعفان کارفرمای این پروژه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نورزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز کارگاه قطعه یک آزاد راه توسط چینی ها، اظهار کرد: قطعه یک آزاد راه تهران شمال را دو ساله تحویل می دهیم.

وی با بیان اینکه قطعه چهارم آزادراه تهران شمال از ۲۰ اسفند ماه دوباره زیر بار ترافیک می رود گفت: در حال حاضر باید اصلاحات جزئی این قطعه انجام شود اما برای تسهیل سفرهای نوروزی برنامه ریزی کرده ایم قطعه چهارم از بیستم زیر بار ترافیک برود.

مدیر عامل شرکت ساخت درابهر قطعات دوم و سوم آزاد راه تهران شمال، گفت: شرکت مشاوران این قطعات قطعی و انتخاب شده اند و قطعه دوم و سوم در حال مطالعه و بررسی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آزاد راه تهران شمال یک مگاپروژه به طول ۱۲۱ کیلومتر است که برای ساخت آن باید از میان کوههای البرز عبور کنیم.

نورزاد افزود: ارتفاع قطعات دو و سه که صددرصد این مسیر در منطقه کوهستانی قرار دارد به دو هزار متر می رسد و ساخت قطعات دوم و سوم به اعتبارات زیادی نیاز دارد.

وی با تاکید براینکه خبرهای خوشی درباره آزاد راه تهران شمال در راه است، گفت: پس از ساخت قطعه یک این آزاد راه به جاده موجود چالوس متصل می شود و ۶۰ کیلومتر از مسیر کوتاه تر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز