خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج

دانشجویان دانشگاه کاشان با خانواده شهدا دیدار کردند

به مناسبت هفته بسیج جمعی از دانشجویان دانشگاه کاشان با خانواده سادات سه شهید ناصری‌نژاد دیدار کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، حجت الاسلام جعفر جنتی، تقوی، ایثار و معنویت را رمز موفقیت بسیجیان دانست و اظهار کرد: روحیه و تفکر بسیجی رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و اگر بخواهیم تفکر بسیجی در جامعه تداوم یابد و راه شهدا را ادامه دهیم باید دو عامل معنویت و تقوی در جامعه نهادینه شود.

وی دنیا‌طلبی را  آفت جامعه دانست و افزود: اگر این آفت در جامعه نفوذ پیدا کند روحیه و تفکر بسیجی از بین خواهد رفت و جامعه آسیب خواهد دید.

حجت الاسلام جنتی خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و مسلح شدن به دو سلاح تقوی و معنویت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در کشورهای همسایه عراق و سوریه نیز در حال گسترش است، افزود: امنیت و رفاه کشورمان امروز به واسطه ثمره خون شهداست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است ابراز امیدواری کرد: با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم.

 پدر شهیدان ناصری نژاد نیز در این دیدار با بیان خاطره ای از فرزندانش، خوب درس خواندن، ایمان و معنویت را به دانشجویان توصیه کرد و گفت: دانشجویان خواهر نیز با رعایت عفاف و حجاب می توانند شهدا را خوشحال و ادامه دهندگان راهشان باشند.

کد خبر : ۳۲۶۱۲۹