خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان

به دنبال توزیع متوازن عمران و آبادانی در سطح شهر هستیم

شهردار لاهیجان گفت: تیم مدیریت شهری لاهیجان هدف خود را بر مبنای توزیع متوازن عمران و آبادانی در همه نقاط شهر تدوین کرده است.

به گزارش ایلنا، سعید آگشته در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید مرکز گیلان گفت: لاهیجان به عنوان نگین و پیشانی استان گیلان دارای پتانسیل‌های بسیاری برای پوشش در برنامه‌های مختلف رسانه ملی است.

وی اضافه کرد: لاهیجان به عنوان یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری کشور با دارا بودن تاریخی کهن و جاذبه‌های فراوان گردشگری، مذهبی و تاریخی همه ساله میزبان میلیون‌ها مسافر در طول سال است و خدمات رسانی شهرداری لاهیجان برای جلب رضایت شهروندان و مسافران افزون‌تر از سایر شهر‌ها است.

شهردار لاهیجان افزود: تیم مدیریت شهری لاهیجان هدف خود را بر مبنای توزیع متوازن عمران و آبادانی در همه نقاط شهر تدوین کرده و هم اکنون بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی استان گیلان در حاجی آباد لاهیجان در حال ساخت می‌باشد که مباحثی همچون احداث هتل و سرمایه گذاری در آن دیده شده است و تیم مدیریت شهری به دنبال ایجاد قطب جدید گردشگری در لاهیجان و استان گیلان است.

آگشته از آمادگی شهرداری لاهیجان برای همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد و اظهار کرد: آماده همکاری با صدا و سیما هستیم و می‌خواهیم لاهیجان را بیشتر از قبل در سطح کشور و دنیا معرفی کنیم تا گردشگران داخلی و خارجی با این شهر زیبا بیشتر آشنا شوند و ضمن معرفی لاهیجان، سهم بیشتری از سرمایه گذاری را جذب کنیم.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان هم ضمن اشاره به ویژگی‌های شهر لاهیجان خواستار تعامل شهرداری لاهیجان با صدا و سیمای استان شد و افزود: به منظور تعامل افزون‌تر آماده امضای نامه همکاری بین صدا وسیمای مرکز گیلان و شهرداری لاهیجان برای فرهنگ سازی مسائل مختلف شهری و معرفی جاذبه‌ها و فرصت‌های شهر لاهیجان هستیم.

علی طلوعی افزود: نگاه ما به استان گیلان، نگاه برندسازی است و می‌خواهیم تمام استان برند شود و لازمه آن این است که رسانه‌ها بیشتر در این زمینه فعالیت کنند تا قابلیت‌ها و استعداد‌های استان گیلان را رسانه‌ای کنیم.

کد خبر : ۳۲۵۴۳۲