خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز:

گردشگران خارجی از داشته‌های تاریخی تبریز اطلاعی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۴۸

عضو شورای شهر تبریز گفت: به دلیل عدم فعالیت ما در گذشته گردشگران و کشورهای خارجی از داشته‌های تاریخی تبریز در بی‌اطلاعی مطلق به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا، فریدون بابایی اقدم در جلسه شهردار تبریز با جامعه تورگردانان فرانسوی با اعلام این مطلب گفت: دلیل اینکه در حال حاضر تورهای گردشگری از کشورهای مختلف جهان به اصفهان، شیراز و کرمان می‌روند و ما کمتر تور خارجی را در تبریز مشاهده می‌کنیم، برتری تاریخی و فرهنگی این شهر‌ها نسبت به تبریز نیست بلکه دلیل آن تبلیغ و انجام فعالیت‌های مناسب برای شناساندن این شهر‌ها به جهانیان در سال‌های گذشته بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه ما نتوانسته‌ایم کشورمان ایران را به جهانیان درست معرفی نماییم و در عین حال وضعیت آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز از این نظر بسیار نامناسب‌تر نیز می‌باشد.

وی با اشاره به حضور خود در نمایشگاه گردشگری در دوبی، گفت: وقتی در این نمایشگاه از ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان و تبریز صحبت می‌کردیم حاضران در بی‌اطلاعی مطلق از این ظرفیت‌ها بودند که نشانگر کم کاری در شناساندن جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان بوده است.

بابایی اقدم با اشاره به اشراف کامل شهردار تبریز به موضوعات گردشگری و تاریخی این شهر، گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز آماده همه گونه همکاری و کمک برای سوق دادن گردشگران داخلی و خارجی به شهر تبریز می‌باشد.

وی در پایان اظهار کرد: شهر تبریز با توجه به پتانسیل‌های بالایی که در زمینه گردشگری دارد می‌تواند به مقصد بسیار مهمی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز