خبرگزاری کار ایران

فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا

اجرای قانون اصلی‌ترین کار ما در برگزاری انتخابات است

فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که در انتخابات اسفندماه جاری، نیروی انتظامی فرا‌تر از جریان‌ها و گروههای سیاسی به وظایف خود عمل خواهد کرد و با کسانی که قصد هرگونه اخلال در برگزاری انتخابات را داشته باشند بشدت برخورد قانونی می‌شود.

سردار غلامعباس غلامزاده در حاشیه دیدار با مردم در محل ۱۹۷ نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به ایلنا گفت: تدابیر لازم برای ایجاد بستر امن و تامین امنیت برای برگزاری انتخابات در این استان از سوی نیروی انتظامی اندیشیده شده است.

وی افزود: فراهم کردن بسترهای امنیت برای مردم در تمامیابعاد که برگزاری انتخابات یکی از آن‌ها است برعهده نیروی انتظامی بوده و البته این بستر‌ها یکروزه تامین نمی‌شود.

فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اظهار امیدواری از اینکه در برگزاری انتخابات امسال شاهد مشکلی نباشیم، اظهارکرد: بدون شک با مخلان برگزاری انتخابات براساس قانون برخورد می‌شود.

غلامزاده گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در راستای وظیفه ذاتی خود باحداکثر توان و آمادگی بدنبال ایجاد بسترهای آرامش و امنیت برای حضور حداکثری در انتخابات است.

وی افزود: امنیت و تامین آن می‌تواند حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند و ما بدنبال تامین امنیت برای حضورحداکثری بفرموده رهبری انقلاب هستیم.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نیرو فرا‌تر از جریان‌ها و گروه‌ها به وظایف قانونی خود عمل می‌کند، یادآورشد: کارهای روزانه انتخابات در این استان رصد می‌شود.

غلامزاده گفت: گرایش‌های شخصی پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت دخالت نخواهد کرد و دوره‌های آموزشی در این ارتباط برگزار شده است.

کد خبر : ۳۲۰۹۰۶