خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد

اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک در استان زنجان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک در این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر صیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار کرد: بسته حمایتی شرکت بیمه‌ای متناسب با فعالیت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط طراحی شده است.

صیدی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ منعقد شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران برای حمایت از صنایع کوچک افزود: با اجرای این تفاهم‌نامه که در راستای افزایش همکاری در راستای ترویج فرهنگ بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره‌مندی این صنایع از مزایای بیمه است، امید می‌رود با اجرای این اقدامات، شاهد تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب‌ و کار باشیم.

وی تصریح کرد: در راستای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاست‌ها، حمایت‌های بیمه‌ای است تا این صنایع را از لحاظ خسارت‌هایی که ممکن است به دارایی و یا کارکنان آن‌ها وارد شود، مصون بدارد.

صیدی همچنین در این زمینه خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک ریسک این صنایع کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پایان سخنان خود افزود:  تفاهم نامه منعقد  شده در خصوص حمایت بیمه ای از صنایع کوچک با همکاری طرفین به صورت مناسب و مطلوب در استان زنجان عملیاتی شود.

کد خبر : ۳۲۰۰۲۷