خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تاکید کرد:

اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی وصول مطالبات معوق است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۶۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: وصول مطالبات معوق از اولویت‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: جمع اعتبار شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از این دو محل ۸۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال بوده که در این رابطه تا کنون ۵۸ واحد صنعتی به بانکهای عامل معرفی شده و در مجموع ۸۱ درصد از تسهیلات در کمیسیون مربوطه مصوب و ۶۱ درصد از کل اعتبار به مبلغ ۵/۵۳ میلیارد ریال به ۲۵ واحد صنعتی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, ناصر صیدی, مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان, امروز چهارشنبه(۶اسفند) با اعلام این خبر به خبرنگا رایلنا در زنجان, اظهار داشت: در ۱۱ ماهه گذشته سال جاری ۲۰ جلسه کمیته وصول مطالبات تشکیل شده که منجر به وصول ۴۰ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال از مطالبات معوق شده است.

وی, با اشاره به تشکیل جلسات هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای تعیین تکلیف زمین‌های راکد و بلا استفاده در این زمینه, تصریح کرد: طی سال جاری ۶ جلسه هیات حل اختلاف و داوری برگزار شده و ۳۰ هکتار از اراضی بلا استفاده و راکد فسخ قرارداد شده است.

صیدی, در بخش دیگری از سخنان با اشاره به معرفی واحدهای صنعتی جهت دریافت تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری و نیز نوسازی و تجهیز ساختار صنایع گفت: جمع اعتبار شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از این دو محل ۸۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال بوده که در این رابطه تا کنون ۵۸ واحد صنعتی به بانک‌های عامل معرفی شده و در مجموع ۸۱ درصد از تسهیلات در کمیسیون مربوطه مصوب و ۶۱ درصد از کل اعتبار به مبلغ ۵/۵۳ میلیارد ریال به ۲۵ واحد صنعتی پرداخت شده است.

این مقام مسئول د راستان زنجان, در پایان سخنان خود, با اشاره به مشکل تامین وثیقه برخی واحدها برای دریافت تسهیلات تاکید کرد: واحدهایی که مشکل کمبود تامین وثیقه دارند می توانند با معرفی شرکت شهرکهای صنعتی در صورت داشتن شرایط لازم از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تا سقف ۱۰ میلیار ریال استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز