خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات البرز مطرح شد

قدردانی از تلاشهای استاندار و دولت و تاکید بر تداوم انجام اصلاحات

در دولت گذشته آفت شعارزدگی و وعده‌های بدون برنامه، استان و تمام کشور را دچار وضعیت اسفباری کرد. امید است در دولت تدبیر و امید، عقلانیت، خرد و مشورت با نخبگان، مسیر به غلط پیموده شده گذشته را به مسیر عقلانی برگرداند.

به گزارش ایلنا در کرج، در آستانه سفر امروز وزیر کشور به البرز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بیانیه‌ای خطاب به استاندار و وزیر کشور منتشر کرد و رونوشت آن به خبرگزاری ایلنا  ارسال شد. متن این بیانیه به شرح ذیل است.

به نام خدا

جناب آقای مهندس طهایی

استاندار محترم استان البرز

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون

همانگونه که مستحضر هستید استان نوپای البرز علیرغم دارا بودن منابع انسانی و مادی فراوان از معضلات و مشکلات عدیده‌ای در رنج است. در دولت گذشته آفت شعارزدگی و وعده‌های بدون برنامه، استان و تمام کشور را دچار وضعیت اسفباری کرد. امید است در دولت تدبیر و امید، عقلانیت، خرد و مشورت با نخبگان، مسیر به غلط پیموده شده ی گذشته را به مسیر عقلانی برگرداند.

مجموعه نیروهای حامی دولت تدبیر و امید از جمله شورای هماهنگی جبهه  اصلاحات از طرق مختلف در خصوص یاری رساندن به دولت اعلام آمادگی کرده‌اند، چراکه موفقیت دولت را موفقیت خویش تلقی می‌کنند.

در این راستا برخود فرض می‌دانیم از تغییر و تحول در سطح مدیران استان از جمله تغییرات اخیر که در راستای مطالبات مردم در 24 خرداد 92 و تحقق عینی "خدمت شایستگان به ملت بزرگ ایران" بوده است، حمایت و تشکر کرده وانتظار می‌رود این مطالبه اصلی مردم همچنان ادامه داشته باشد که مصداق بارز آیه  شریفه «ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها» است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان از این که البرز از وجود شخصیتی با تجربه و هوشمند و با گرایش توسعه محور در رأس مدیریت اجرایی استان برخوردار گشته خرسند است.

بدیهی است توسعه اقتصادی ٬اجتماعی و سیاسی استان کاری است ماندگار و در جهت رضای خلق و خالق. اجرکم عندالله.

جناب آقای استاندار ضمن سپاس از جنابعالی و معاونان و مدیران محترم استانداری در خصوص برگزاری جلسات هم اندیشی با احزاب که در رفع مشکلات ونیز در نزدیکی و هم‌فکری مجموعه نیروهای استان بسیار موثر است و همچنین دعوت از مدیران ارشد ملی به استان قدردانی کرده و انتظار است که شاهد تداوم آن باشیم که توصیه ذات باری‌تعالی و انبیاء و اولیاء است که: «وشاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی الله»                                                                            

کد خبر : ۳۱۷۴۹۹