خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد

افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز با حضور وزیر ورزش و جوانان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده در مراسم روز ملی پارالمپیک که امروز (دوشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش و روز پارالمپیک اظهار کرد: معمولاً جانبازان و معلولان اوقات فراغت بیشتری نسبت به دیگر اقشار جامعه دارند و ما با توجه به نقش ورزش که از توانمندی زیادی برای ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و پر کردن اوقات فراغت جانبازان و معلولان برخوردار است، باید زمینه حضور بیشتر این قشر را در ورزش فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ‌ما یکی از اولویت‌هایمان را کمک بیشتر به جانبازان و معلولان گذاشته‌ایم و در همین راستا با همکاری رییس هیئت استان، کارهای بهتری نسبت به سال‌های قبل انجام شده است. در شهرستان‌ها تا حدودی امکانات برای رشته‌های جانبازان و معلولان وجود دارد و در اهواز نیز مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان در دست‌ساخت است که فاز اول و دوم این مجموعه تقریباً رو به پایان می‌باشد و این دو فاز در دهه فجر امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهند شد.

کیانی‌زاده گفت: کمبود اعتبارات مالی باعث می‌شود کمتر به کل اقشار ورزشی رسیدگی شود و این کمبود علاوه بر این، بر ساخت‌وسازهای اماکن ورزشی هم تأثیر گذاشته است و باعث می‌شود که در ساخت‌وسازها تأخیر بیفتد.

کد خبر : ۳۱۲۷۴۰