خبرگزاری کار ایران

۲۹ و ۳۰ آبان ماه در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران؛

اولین کنگره ملی روان‌شناسی خانواده در اهواز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۳۱

در این کنگره سعی خواهد شد تا آخرین دستاورهای علمی در محورهای کنگره، توسط متخصصین مربوطه، در قالب ارائه مقاله و نمایش پوستر عرضه شود.

انجمن علمی روان‌شناسی خانواده ایران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز و اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، با هدف تبیین الگوی مطلوب خانواده و نیز معرفی فعالیت­های پژوهشی در این زمینه و در راستای ارج نهادن به تلاش محققین این حوزه، اقدام به برگزاری کنگره ملی روان‌شناسی خانواده با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور نموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این کنگره سعی خواهد شد تا آخرین دستاورهای علمی در محورهای کنگره، توسط متخصصین مربوطه، در قالب ارائه مقاله و نمایش پوستر عرضه شود.

برگزارکنندگان کنگره برآنند تا در حاشیه همایش با دعوت از سخنرانان کلیدی داخلی و بین المللی، پانل‌ها، کارگاههای آموزشی، و تجلیل از پژوهشگران و استادان ممتاز حوزه روان‌شناسی و مشاوره خانواده و ازدواج و معرفی آثار برجسته آنان، فضای علمی پربارتری را فراهم آورند.

گفتنی است، همه شرکت کنندگان مطابق با مقررات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران از امتیاز بازآموزی برخوردار شده و گواهی شرکت در کنگره، کارگاه تخصصی، ارائه مقاله یا پوستر از سوی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و انجمن علمی روان‌شناسی خانواده ایران به آنان اعطاء می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز