خبرگزاری کار ایران

از چند ماه گذشته صورت گرفت؛

آغاز کارهای انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۱۹۸

از چند ماه گذشته، مجالس و محافل انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، از ماههای گذشته تبلیغات انتخاباتی به صورت چهره به چهره و نشست های محفلی در سطح استان کرمانشاه عملا آغاز شده است.

برپایی جلسات شبانه انتخاباتی در اماکن خصوصی و منازل افراد، سفر به روستاها و دیدار با بزرگان عشایر و ایلات و نیز حضور در مراسم هایی همانند ترحیم و... از شگردهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره است.

این حرکات توسط نامزدهای انتخاباتی نوعی یارگیری برای روزهای نزدیک به ایام رای گیری قلمداد می شود و عملا با این کار نامزدهای انتخاباتی اقدام به چیدن مهرهای خود را با زمان می کنند.

این در حالی است که در هفته گذشته به علت حوادث پیش آمده در یکی از مساجد کرمانشاه برای یکی از مداحان، باعث شد که آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه هر نوع نام بردن از اشخاص را ممنوع اعلام کرد.

این کار باعث شد که به نوعی رفت و آمد نامزدهای انتخاباتی به مساجد و مجالس تحریم به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

همانطوری که بیان شد سفر به روستاهای حوزه انتخابیه یکی دیگر از روشهای حال حاضر نامزدهای انتخاباتی این دوره از انتخابات مجلس است.

دیدار با سران و بزرگان عشایر و ایلات و به نوعی بیعت گرفتن از آنان، باعث به وجود آمدن رقابت تنگاتگ این نامزدهای انتخاباتی شده است.

بیشتر تراکم این نشست و دیدارهای شبانه با مردم توسط نامزدهای انتخاباتی در مناطق و محلات حاشیه ای کرمانشاه صورت می گیرد، زیرا نامزدهای انتخاباتی عقیده دارند میزان مشارکت این مناطق بیشتر از مرکز شهر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز