خبرگزاری کار ایران

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان

شهید سردار همدانی ثابت کرد راه شهدا در این دیار تداوم دارد

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی تصریح کردند که شهادت شهید سردار همدانی ثابت کرد راه شهدا در این دیار تداوم دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان در پیام مشترک آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار سرلشکر همدانی آمده است:

شهادت افتخار آفرین سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی را، در دفاع از حرم الگوی خانواده‌های شهدا و اسوه ایثار و مقاومت، حضرت زینب کبری (س) و در راه مبارزه با جهل و ترور و خشونت، به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید و مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و شهیدپرور همدان و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید سردار همدانی افتخار مردم مجاهد همدان است که ثابت کرد همدان همواره شایسته لقب دارالمجاهدین است و راه شهدا در این دیار تداوم دارد.

شهید همدانی عمر پر برکت خود را صرف جهاد و خدمت به اسلام کرد و خداوند پاداش خدمات وی را شهادت قرار داد تا به یاران شهیدش پیوسته و بر اساس وعده الهی «عند ربهم یرزقون» باشد.

شهادت برای ملت ما مفهومی پر افتخار است و در آستانه محرم الحرام ماه قیام و خون و شهادت، مفهوم شهادت سردار رشید اسلام، حاج حسین همدانی، بیشتر درک خواهد شد چرا که ما معتقدیم «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا».

به همین مناسبت از مردم عزادار و ولایتمدار و شهیدپرور استان انتظار دارد به منظور تجلیل از مقام شامخ آن شهید گرانقدر، با شور حسینی و حضور حماسی در مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن شهید والا مقام به جهان و جهانیان ثابت کنیم که ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با خشونت و ترور و افراطی‌گری در جهان است و در این راه همواره در کنار مظلومان خواهد ایستاد و ملت ما بر وعده الهی باور دارد که زمین را مستضعفین به ارث خواهند برد.

کد خبر : ۳۱۱۸۷۳