خبرگزاری کار ایران

پاکسازی معابر همدان با ۱۰۰ دستگاه برفروب و نمکپاش

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۸۷

پاکسازی معابر توسط ۵۰۰ نیرو و ۱۰۰ دستگاه انواع برف روب و نمک پاش صورت گرفت.

شهردار همدان از پاکسازی معابر توسط ۵۰۰ نیرو و ۱۰۰ دستگاه انواع برف روب و نمک پاش خبر داد

به گزارش ایلنا از همدان؛ سیدمصطفی رسولی با اشاره به شروع بارش برف از ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه و ادامه آن تا ۵ صبح همان روز در همدان گفت: با همکاری نیروهای شهرداری همدان از ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه نسبت به یخ‌زدایی معابر اقدام کردیم و نمک‌پاشی با ماشین‌های مکانیزه را تا قبل از بارش بعدی ادامه دادیم.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه صبح پنجشنبه حدود ۱۰ سانتی متر برف به زمین نشسته بود، اضافه کرد: پاکسازی معابر در روز پنجشنبه تا ساعت ۲۴ توسط ۵۰۰ نفر از نیروها و ۱۰۰ دستگاه انواع برف‌روب و نمک‌پاش ادامه داشت و در هیچ کدام از معابر شهر مشکلی از لحاظ تردد وجود نداشت.

شهردار همدان در ادامه به انجام مجدد نمک‌پاشی معابر از ساعت ۵ تا ۷:۳۰ صبح روز جمعه در معابر سطح شهر همدان اشاره کرد و افزود: با توجه به افت دمای هوا تا کمتر از ۱۰ درجه سانتیگراد در روز جمعه نمک‌پاشی در معابر به صورت مجدد انجام گرفت و دپوی برف در برخی معابر کاملاً پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه پس از فعالیت مستمر شهروندان همدان تردد در معابر در حال انجام است و همه معابر پاکسازی شده‌اند از پایان عملیات برف‌روبی در روز جمعه خبر داد و گفت: وظیفه شهردای تسهیل و ایمن‌سازی عبور و مرور شهروندان به صورت سواره یا پیاده است که در حال حاضر انجام گرفته است.

رسولی با بیان اینکه شدت بارش برف اخیر آنچنان زیاد نبوده است، ادامه داد: در مواقعی که بارش برف شدید باشد تجهیزات برف‌روبی برای معابر فرعی نیز فرستاده می‌شود اما با توجه به اینکه وظیفه اصلی ما نگهداری از معابر شهری و تسهیل تردد در معابر است، پاکسازی تمام معابر از جمله معابر فرعی از برف در بارش‌های غیرسنگین وظیفه شهرداری نیست.

وی در پایان برف را یک نعمت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: دیدگاه شهروندان نسبت به پاکسازی معابر فرعی به عنوان یکی از وظایف شهرداری باید تغییر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز