خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پاسخ به ایلنا:

برای وصول اسناد هزینه‌های انجام شده در کربلا باید صبر کنید

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۴۶

زمان دقیق ارائه گزارش مالی، باید از سوی حوزه مالی شهرداری اعلام شود.

شهردار تهران گفت: گزارش مربوط به هزینه‌های شهرداری در کربلا پس از وصول اسناد اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه همایش ملی آلودگی هوا و صدا در پاسخ به این سوال که گزارش مالی هزینه‌های انجام شده برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا از سوی شهرداری چه زمانی منتشر خواهد شد، گفت: ابتدا باید صبر کنیم تا اسناد مربوط به آن وصول شود.

وی ادامه داد: همچنین زمان دقیق ارائه گزارش مالی آن، باید از سوی حوزه مالی شهرداری اعلام شود.

قالیباف همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با متخلفان پرونده علاءالدین در شهرداری برخورد خواهد شد، گفت: باید با افراد متخلف چه در شهرداری و چه در غیر آن برخورد شود و ما قانون را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: من حدود یک ماه پیش شهردار منطقه را عزل کردم، هر چند که این مسئله اعلام نشد اما یکی از تخلفات او این مسئله بوده، همچنین این مجموعه در دهه هفتاد ساخته شده است، اما تاکنون مجوز پایان کار نگرفته که نشان‌دهنده تخلفاتی در این زمینه است.

قالیباف همچنین در ارتباط با اقدامات شهرداری در زمینه آلودگی هوا به کمپین آسمان آبی و زمین پاک اشاره کرد و گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم به مسئله کاهش آلودگی هوا تسلط کامل پیدا کنیم، زیرا هر چقدر که جلو می‌رویم، شتاب ورود خودرو و ایجاد خودرو فرسوده نیز افزایش پیدا می‌کند، البته پدیده آلودگی هوا به درستی شناسایی شده و مشخصات آن کاملا ترسیم شده است.

شهردار تهران اظهار کرد: البته مسئولیت آلودگی هوای تهران به عهده محیط زیست است و ما هم دراین زمینه با آنها همکاری می‌کنیم.

قالیباف تصریح کرد: هفتاد درصد آلودگی‌های شهر تهران از سوخت خودروهاست که البته وزارت نفت گام‌هایی را در این زمینه برداشته ما هم مکلف هستیم که تمامی اتوبوس‌های شهر تهران را به فیلتر دوده مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه کمپین آسمان آبی و زمین پاک در حال حاضر در ۱۲ ناحیه شهر تهران اجرا شده است، گفت: تا پایان سال این کمپین در ۲۳ ناحیه اجرا خواهد شد، همچنین در حال حاضر دو مرکز تبدیل زباله به انرژی را داریم که تا دو سال آینده به ۵ مرکز خواهد رسید.

قالیباف همچنین در ارتباط با همکاری دولت در بحثتوسعه حمل و نقل عمومی گفت: نیمی از مسئولیت‌های مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی بر عهده دولت است که امیدواریم در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز