خبرگزاری کار ایران

انتصاب اعضای ستاد استقبال از سفر رئیس جمهور در محمودآباد

طی حکمی از سوی فرماندار محمودآباد اعضای ستاد استقبال از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان مازندران و شهرستان محمودآباد منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، یحیی یوسف‌پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در چهارمین جلسه ستاد استقبال از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران گفت: محمودآباد آماده میزبانی از سفر کاروان تدبیر و امید و حضور نماینده عالی رئیس جمهور در شهرستان است.

وی با اشاره موفقیت‌های هسته‌ای و تیم مذاکره کننده گفت: به گردش درآمدن چرخ صنایع و توسعه اقتصادی و اجتماعی در سایه همدلی و هم‌زبانی دولت و مردم اتفاق افتاده است و مردم به این دولت امیدوار هستند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم حضور نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان محمودآباد گفت: حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت منشا اثرات و اقدامات خوب و راهبردی برای استان و شهرستان خواهد بود و برای اثبات می‌ه‌مان نوازی مردم شریف محمودآباد و میزبانی مطلوب از هیات دولت ۹ کمیته تشکیل و برای مسئولین کمیته‌ها حکم مسئولیت صادر شد.

براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد یحیی یوسف‌پور طی حکمی حسین زراعتی معاون فرمانداری را به سمت جانشین ستاد، ناصر فتاحی بخشدار مرکزی و احمد هاشمی بخشدار سرخرود را مسئول کمیته فرعی در بخش، محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری را مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، علیرضا اسماعیل نیا کار‌شناس سیاسی فرمانداری را مسئول کمیته امنیت، رحمت الله شعبانی مسئول دفتر بازرسی فرمانداری را مسئول کمیته نامه‌های مردمی و سامانه سامد، پرویز دهستانی را مسئول ستاد استقبال مردمی سفر، پروین نیکزاد دینان مسئول اداری و مالی فرمانداری را مسئول کمیته پشتیبانی و جهانگیر ابراهیمی مسئول خدمات و نقلیه فرمانداری را به سمت مسئول کمیته نقلیه و هماهنگی و خدمات منصوب کرد.

کد خبر : ۳۱۱۴۰۱