خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری

عوامل استکبار خانه امن الهی را برای حجاج ناامن کردند

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: یقینا به فضل الهی خون به ناحق ریخته و مظلومیت حاجیان ریشه ظلم و ظالم را از بنیان می کند و کافران را به سزای اعمالشان می رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، آیت الله علی معلمی در مراسم تشییع پیکر ۷ تن دیگر از حجاج قائم شهری جانباخته در فاجعه منا در با بیان اینکه این اتفاق دل اهل ایمان را جریحه دار کرد و حاجیان لب تشنه به دیدار حق رفتند اظهار داشت: این فاجعه حاصل بی‌کفایتی آل سعود است.

وی ادامه داد این عزیزان در عالیترین درجه تقرب خداوندی به معبود خود رسیدند و امروز در میان موجی از عواطف انسانی و غیرت ایرانی تشییع شدند.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه تمام وجود ملت ایران و دنیای اسلام را نفرت و بغض از استکبار فرا گرفته است تصریح کرد: سرویس جاسوسی اسراییل و ایادی استکبار طراح این برنامه شوم بودند تا زائران خانه خدا را آزار دهند.

معلمی اظهار داشت: یقینا به فضل الهی خون به ناحق ریخته و مظلومیت حاجیان ریشه ظلم و ظالم را از بنیان می‌کند و کافران را به سزای اعمالشان می‌رساند.

وی با بیان اینکه آل سعود که از عوامل استکبار دستور می‌گرفت، خانه امن الهی را برای حجاج نا‌امن کردند و از مسئولین خواست تا عوامل وقوع حادثه را پیگیری نمایند تا خانواده‌هایی که هنوز چشم انتظار هستند از نگرانی درآیند.

کد خبر : ۳۱۱۳۲۷