خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

محوریت برنامه های دهه فجر، استکبار ستیزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۱

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان: محوریت برنامه های دهه فجر، استکبار ستیزی است.

ایلنا: معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امید است با اجرای برنامه های مختلف نسل جوان به طور بهتری با اهداف عالیه انقلاب آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از زنجان، " ابوالفضل طهماسبی " در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: برای اجرای برنامه های مختلف طی دهه فجر از هفته های پیش برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: امسال محوریت برنامه های دهه فجر استکبار ستیزی است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تبیین اهداف شوم استکبار در راستای مبارزه با انقلاب اسلامی و کشور در محوریت امسال برنامه های دهه فجر است، اذعان داشت: امید است با اجرای برنامه های مختلف نسل جوان به طور بهتری با اهداف عالیه انقلاب آشنا شوند.

این مقام مسئول با اشاره به برخی از برنامه های اجرایی معاونت فرهنگی استان طی دهه فجر تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها در این دهه مقدس برگزاری نمایشگاه کتاب است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه مذکور کتاب هایی در خصوص انقلاب و امام خمینی(ره) در معرض دید عموم قرار می گیرد، اضافه کرد: این کتابها با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: نمایشگاه کتاب در سطح نواحی و شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه رژه موتورسواران نیروهای مسلح از مزار تا مزار در نخستین روز دهه فجر اجرا می‌شود، بیان داشت: زنگ انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج مدارس استان زنجان نواخته می‌شود.

این مقام مسئول دیدار بسیجیان با آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و ائمه جمعه شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: نشست‌های بصیرتی مختلف با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

" طهماسبی " ادامه داد: در نشست‌های بصیرتی دهه فجر امسال از سخنرانان و بزرگان ویژه‌ای با موضوع استکبار و استکبارستیزی استفاده می‌شود.

وی دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: فیلم‌های «جشنواره عمار» در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان زنجان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر مسابقات کتابخوانی مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: محفل انس با قرآن با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز