خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور

برگزاری جشنواره"حرکت" برای ارتقای روحیه خودباوری دانشجویان

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور گفت: جشنواره "حرکت" گام مهمی در راستای ارتقای روحیه نشاط و خودباوری و امید در بین دانشجویان مستعد علمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم نجفی برزگر در نشست خبری جشنواره «حرکت» دانشگاه پیام نور که در محل برگزاری جشنواره در مجتمع فرهنگی وآموزشی زیبا کنار رشت برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره حرکت کشوری دانشگاه پیام نور در راستای تحقق بخشی به سیاست‌های کلی علم و فناوری از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه حمایت از مالکیت فکری از فرایند تبدیل ایده به محصول، ارتقای روحیه نشاط، امید و خودباوری، نوآوری نظاممند، شجاعت علمی و کار جمعی، گسترش حمایت‌های هدفمند مادی و معنوی از نخبگان عرصه علم و فناوری است.

وی با تأکید بر استمرار حرکت‌های علمی بیان کرد: برای حمایت از کانون‌ها و انجمن‌های علمی فعال و تشکل‌های دانشجویی برنامه‌های زیادی داریم، لذا با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در همه علوم و در عرصه‌های مختلف فناوری و اطلاعات و پژوهش قدم‌های گسترده‌ای برداشته است خودباوری و اعتماد به نفس را از نتایج ارزنده جشنواره حرکت در دانشگاه پیام نور دانست.

برزگر یادآور شد: دانشگاه پیام نور از دانشگاههای ممتاز در عرصه فرهنگی است و بیشترین کرسی‌های آزاد اندیشی و بیشترین تعداد کانون‌های فعال در زمینه قرآن و عترت را داراست و یکی از بر‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه نانو است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور افزود: جشنواره حرکت گامی در جهت توسعه علمی دانشجویان و انجمن‌های علمی فعال است.

وی همچنین یکی از بزرگ‌ترین اهداف برگزاری جشنواره حرکت را شناسایی دانشجویان مستعد وخلاق دانشگاه ومعرفی دستاوردهای ارزنده دانشجویان دانشگاه پیام نوربرشمرد.

کد خبر : ۳۱۱۲۶۹