خبرگزاری کار ایران

۳۰ میلیارد ریال بودجه تخصیصی سال گذشته شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بودجه تخصیصی در سال گذشته برای ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد اظهار داشت: شرکت خدماتی و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد، تعامل بسیار خوبی با هم دارند و این تعـامل دوسویه ، هم به نفع شهرک است و هم آن را از سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی متمایز می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد جزء بهترین شهرک‌های صنعتی استان است که واحدهای تولیدی خوبی در این شهرک درحال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهـدای محمودآباد به علت کمبود منابع مالی، درحال متوقف شدن بود که با پیگیری‌های بعمل آمده، حرکت اجرای آن شتاب گرفت و درحال حاضر، بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در بخش ابنیه و ۴۲ درصد پیشرفت در کل پروژه را شاهد هستیم.

موسوی بیان کرد: با توجه به کمبود منابع تخصیصی، تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد ریال برای اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد هزینه شده است.

کد خبر : ۳۱۰۶۸۹