خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

روز عرفه نمادی از به خود آگاهی رسیدن انسان و خلاصه حج است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: هر ساله در مناسک حج و عید سعید قربان شاهد نمایش پرشور همدلی و و حدت امت اسلامی هستیم که نشان دهنده امتی یکپارچه و پویاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به همهٔ مسلمانان جهان، عید سعید قربان را، عید ایثار و از خودگذشتگی دانست و افزود: روز عرفه نمادی از به خود آگاهی رسیدن انسان و خلاصه حج است که در این روز خداوند چراغ معرفت را در دل انسان‌ها روشن ساخت و عید قربان تکمیل کننده این فرآیند است یعنی از بین بردن جهل و ناآگاهی و تلاش برای نیک اندیشی و دانایی.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران خاطر نشان کرد: هر ساله در مناسک حج و عید سعید قربان شاهد نمایش پرشور همدلی و و حدت امت اسلامی هستیم که نشان دهنده امتی یکپارچه و پویاست.

وی در ادامه به سوره آل عمران – آیه ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: امت اسلامی بهترین امت هاست زیرا مردم را به ایمان، نیکی و پاکی دعوت کرده و با هرگونه بدی و زشتی‌ها مبارزه می‌کند این امر‌‌ همان امر به معروف و نهی از منکر است. از این رو همه مدیران و مسئولان در مسیر رشد و بالندگی و شکوه تجلی دانایی به نکتهٔ قرار داشتن در سال دولت و ملّت، همدلی و همزبانی توجه ویژه داشته و برای رسیدن به زنده نگه داشتن احساس غرور، امید و اقتدار در دل هر مسلمان و آینده‌ای روشن برای امت اسلامی تمام توان و اهتمام را به کار گیرند.

خلیل صالحی ضمن گرامیداشت یاد جان باختگان حادثه خونین امسال در مکه مکرمه و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی تأکید داشت: تهاجم و بی‌حرمتی‌های صهیونیست‌ها را باید جدی گرفت و ملزم هوشیاری و وحدت بیشتر مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های این رژیم غاصب است.

کد خبر : ۳۰۷۵۷۷