خبرگزاری کار ایران

احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد

نگاه امنیتی را از روی فرهنگ برداریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: امیدواریم روزی برسد که نگاه امنیتی را از روی فرهنگ برداریم، چراکه فرهنگ در فضای آزاد رشد می‌کند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مهدی احمدی عصر امروز در نشست خبری افزود: برای آغاز عملیات اجرایی این طرح در حال حاضر 3 میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار پروژه قرار داده شده است و این پروژه یک پروژه ملی به‌شمار می‌رود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدگاهش در مورد برگزاری کنسرت در استان قزوین افزود: همان‌گونه که امام جمعه قزوین حجت‌الاسلام عابدینی بیان کرد مخالف شادی مردم نیست، بنده نیز در ارشاد با شادی مردم مخالفتی ندارم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در کشوری مسلمان بزرگ شده‌ایم که خیابان‌ها و معابر آن به نام شهدا مزین شده است، بنابراین اگر به دنبال شادی می‌گردیم قطع‌یقین شادی به هر شکلی مقدر نیست و باید موازین شرعی و عرفی جامعه را نیز در نظر بگیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: نحوه ورود و خروج افراد به محل‌های برگزاری کنسرت باید ساماندهی شود، اما با این موافق نیستم که یک زن و مرد شهری که با یکدیگر وارد سالن کنسرت شدند از یکدیگر جدا شده و در مکان‌های جداگانه‌ای مستقر شوند.

احمدی بیان کرد: کنسرت نیز باید برای مردم استفاده‌های شادی‌بخش داشته باشد و فرهنگ غنی استان قزوین را نیز حفظ کند.

کد خبر : ۳۰۳۱۰۵