خبرگزاری کار ایران

یک کانتینر میگوی پرورشی از بوشهر به کشور روسیه صادر شد

محموله یک کانتینر میگوی پرورشی از مبدأ بوشهر به مقصد موسکو پایتخت کشور روسیه صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی موادغذایی سلیمانی‌منش، روز گذشته این محموله با تلاش‌های چندماهه شرکت بازرگانی فراورده‌های دریایی سلیمانی‌منش و کمک‌ها و حساسیت‌های ویژه اداره کل دامپزشکی کشور و معاونت سلامت سازمان دامپزشکی استان بوشهر به مقصد موسکو در روسیه رسید.

عبدالحسین سلیمانی‌منش در این باره افزود: صادرات این محموله پس از مدت‌ها و با تلاش‌های این شرکت و طرف روسی و همچنین با پیگیری‌های مستمر دکتر خدایی رییس اتحادیه‌ی صادرات آبزیان کشور برای تسریع در صدور گواهی‌های مربوطه ، صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی موادغذایی سلیمانی‌منش افزود: ابتدا به دعوت این شرکت‌، هیأت روسی و خریداران به ایران آمدند و با شرایط و امکانات استان بوشهر در این حوزه آشنا شدند.سپس هیأت روس از این شرکت، دعوت متقابلی به عمل آورد و طی یک سفر کاری چند روزه، اطلاعات خوبی از زمینه‌های همکاری و بازار روسیه به دست آوردیم که سبب شد اولین سفارش خرید را از آن‌ها که در سردخانه مرجان نور بوشهر بسته‌بندی و عمل‌آوری شده بود، دریافت کنیم.

سلیمانی‌منش، بیان‌کرد: ان‌شالله این قدم اولیه باعث گسترش فضای تعامل میان فعالان این عرصه، دستگاه‌های اداری و نظارتی استان شود که پس از آن شاهد تولید ثروت و فرصت های شغلی و همچنین رونق اقتصادی بیشتری در فضای کسب و کار استان باشیم.

کد خبر : ۳۰۲۹۲۵