خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن مهارت‌های فردی کشور

بهشهر به عنوان مکان ثابت ثبت رکورد کشور انتخاب می‌شود

رییس انجمن مهارت‌های فردی کشور گفت: در صورتی که این مسابقات مورد رضایت فدراسیون همگانی کشور قرار گیرد بهشهر به عنوان مکان ثابت ثبت رکورد کشور انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، حسین طاووسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از مسابقات کشوری براساس تفاهم میان فدارسیون ورزش‌های کشور و هیات همگانی استان در شهرستان بهشهر آغاز شد.

طاووسی با اشاره به حضور آتش نشانان کشور و کمیتهٔ بهکاپ افزود: با احتساب این گروه‌ها ۱۷۴ ورزشکار از ۲۲ استان در این مراسم شرکت کردند.

وی ادامه داد: رکوردشکنان از سراسر کشور در ۱۸ رشتهٔ ورزشی با هم رقابت می‌کنند که نفرات اول هر رشته، رکورددار کشور در سال ۹۴ می‌شوند.

دبیر شورای راهبردی فدراسیون همگانی گفت: به تیم‌های اول تا سوم براساس جمع امتیازات کسب شده تندیس طلا، نقره و برنز تعلق می‌گیرد و می‌توانند ازطریق فدراسیون، رکورد کشوری را ثبت کنند تا برای ثبت گینس درخواست دهند.

طاووسی با بیان اینکه این مسابقات تا حدود ساعت ۴ عصر ادامه دارد افزود: قهرمان کشوری به صورت فردی و استانی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری بهتر این دوره از مسابقات تصریح کرد: از ۳ ماه گذشته برگزاری این مراسم تایید شد اما تفاهم نامهٔ آن ۲۵ روز آماده شد که این مدت، فرصت کافی برای مسابقات کشوری نیست و با توجه به این شرایط، استان‌ها تیم‌های خود را به این مراسم فرستادند.

رییس انجمن مهارت‌های فردی کشور با اشاره به ضعف انتظامات مراسم افزود: در صورتی که این مسابقات مورد رضایت فدراسیون همگانی کشور و ادارهٔ کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد بهشهر به عنوان مکان ثابت ثبت رکورد کشور انتخاب می‌شود.

طاووسی یکی از برنامه‌های مهم انجمن مهارت‌های فردی کشور را برگزاری جشنواره ملی مهارت‌های فردی با هدف توسعه ورزش‌های بومی محلی عنوان کرد.

گفتنی‌ست این دوره از مسابقات ثبت رکورد کشور با حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، ادارهٔ ورزش و جوانان بهشهر و کمک‌های مردمی در شهرستان بهشهر صبح امروز آغاز شد.

کد خبر : ۳۰۲۴۹۶