خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان

۶۰ درصد از اعتبارات بودجه ۹۴ محقق شده است

استاندار گیلان از تلاش دولت برای رفع تنگناهای اعتباری خبر داد و گفت: به دلیل پایین آمدن قیمت نفت تاکنون ۶۰ درصد از اعتبارات بودجه ۹۴ محقق شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان رضوانشهر مردمان این شهرستان را مردمانی پر تلاش و صدیق دانست و افزود: بسیار خرسندم که توفیق حاصل شد تا در خدمت مردم خوب این شهرستان باشم.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی به منظور افتتاح پروژه‌های دولت دانست و اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها به منزلهٔ تمامی تلاش دولت در طی یک سال نیست.

نجفی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید قیمت نفت بسیار پایین آمد اما با صرفه جویی، بودجه عمرانی چندین برابر شد اظهار داشت: این در حالی است که علی رغم موفقیت‌های فرزندان این مرز و بوم در مذاکرات هسته‌ای هنوز تحریم‌ها وجود دارد.

استاندار گیلان با اشاره به رضایت‌مندی بالای ۹۰ درصدی مردم از حضور موفق تیم هسته‌ای در مذاکرات اظهار داشت: مردم انتظار رفع مشکلات را دارند.

وی با بیان اینکه هنوز با تنگناهای اعتباری مواجه هستیم تصریح کرد: به دلیل پایین آمدن قیمت نفت تاکنون ۶۰ درصد از اعتبارات بودجه ۹۴ محقق شده است.

نجفی به حضور قوی خدمتگزاران مردم در عرصه‌های مختلف سازندگی اشاره کرد و گفت: توفیقات خوبی در بخش‌های مختلف گاز رسانی، مخابراتی، آبرسانی، راه روستایی و رشد استان در شاخص‌های مختلف به دست آمده است.

استاندار گیلان افزود: موظف هستیم جهت رضایتمندی مردم که قطعاً رضایت خدا را در پی خواهد داشت تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون مسئولین برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و حفظ انقلاب در راستای آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و در جهت رفع تنگنا‌ها در تلاش هستند.

استاندار گیلان بر لزوم حل مشکلات چوکا تأکید کرد و افزود: همانگونه که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشتند حضور ما در چوکا یعنی «چوکا نخواهد مرد» وقطعاً از این کارخانه حمایت خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت مشکلی برای آن ایجاد شود.

فرماندار رضوانشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه ظرف مدت ۲۰ ماه گذشته میزبان دوازدهمین سفر استاندار گیلان به رضوانشهر جهت افتتاح و بازدید از پروژه‌های مختلف در این شهرستان هستیم، گفت: به برکت این حضور رشد خوبی در پروژه‌های عمرانی این شهرستان ایجاد شده است.

امام پناهی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری تعداد ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است، افزود: این پروژه‌ها از نظر تعداد ۸۳ درصد و از نظر مبلغ نیز ۹۴ درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش داشته است.

حجت الاسلام حبیبی امام جمعه رضوانشهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دوازدهمین سفر استاندار گیلان به این شهرستان ظرف مدت کمتر از ۲ سال، اظهار داشت: شاد شدن مردم بالا‌ترین هدیه برای مدیران محسوب می‌گردد.

وی با بیان اینکه مردم به دولت اعتماد دارند و امیدوارند که مشکلاتشان حل شود تصریح کرد: آنچه که محسوس است تلاش دولتمردان است و امیدواریم که با پیگیری‌های مسئولین شاهد رونق کارخانه چوکا باشیم.

کد خبر : ۳۰۰۴۴۷