خبرگزاری کار ایران

باحضور خادمان حرم رضوی

مزارشهدای گمنام شهرستان نطنز و حسین آباد غبار روبی شد

با حضور خادمان حرم رضوی مزارشهدای گمنام شهرستان نطنز و حسین آباد غبار روبی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، یازدهمین کاروان زیرسایه خورشید با حضور در روستای حسین آباد وشهرستان نطنز مزار شهدای گمنام ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدا و امام شهدا، با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس وشهدای شهرستان نطنز را گرامی داشتند.

حجت السلام مهدوی مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم اظهار کرد: شهدا با جان‌فشانی خود چه در دوران دفاع مقدس و چه در طول قرون گذشته کشور، اجازه ندادند که حتی ذره‌ای از خاک کشور نصیب بیگانگان شود.

 وی گفت: شهید لحظه‌ای که بر زمین می‌افتد گناهان او نیز همگام با جسمش بر زمین افتاده و معصوم می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که با الهام از شهدا و پیروی از راه آن‌ها همواره مقاوم باشیم و در برابر مشکلات استواری کنیم.

گفتنی‌ست غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به محض ورود به کاشان، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه کاشان، حضور در آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر (علیه السلام) در مشهد اردهال، دیدار با مردم روستاهای نشلج، حسنارود و نشلج حضور در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل دیدار با معلولین مجتمع حضرت ابواالفضل آران وبیدگل از جمله برنامه‌هایی که تا کنون با حضور خدام رضوی اجرا شده است.

کد خبر : ۲۹۹۳۹۶