خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم‌آباد

نباید اجازه دهیم اختلاف در کشور ایجاد شود

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات در کشور گفت: مانباید اجازه دهیم اختلاف و تفرقه در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع جهانی اهل بیت افزود: این سخنرانی از دو برنامه آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشته است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتخاب مذاکره از جانب آمریکا به معنای شکست سیاست تشدید تحریم علیه ایران بود.

وی اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها اختلاف افکنی بین مسلمانان و دیگری نفوذ فرهنگی و سیاسی در منطقه غرب آسیا به ویزه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: این سخنرانی توطئه جدید آمریکا در منطقه و نفوذ سیاسی و فرهنگی آمریکا را در ایران خنثی کرد. وی با تاکیدبر اینکه امروز ایران اسلامی مرکز مقاومت اسلامی و مرکز مقابله با دسیسه‌های استکبار جهانی است گفت: آمریکا ۳۷ سال سیاستی برای مقابله با انقلاب اسلامی در پیش گرفت و آن سیاست حمله نظامی و حمایت از صدام، ترور و تشدید تحریم‌های ااقتصادی بود.

وی افزود: با مقاومت ایران اسلامی این سیاست شکست خورد و بناچار آمریکا استراتژی خود را عوض کرد و به سمت مذاکره روی آورد.

امام حمعه خرم آباد تصریح کرد: هدف آمریکا نفوذ چهره‌های سیاسی مدنظرش در ایران بود و درایت و هوشیاری و بصیرت مقام معظم رهبری توطئه‌های انان را خنثی کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات در کشور گفت: مانباید اجازه دهیم اختلاف و تفرقه در کشور ایجاد شود.

امام جمعه خرم آباد گفت: ملت ایران با بهره گیری از رهنمودهای رهبری جلوی نفوذ استکبار به داخل کشور را خواهد گرفت.

وی در فرازی دیگر از خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت افزود: سراسر زندگی امام رضا (ع) برای ما درس است و ایشان تجلی اسم اعظم رئوف است.

حجت السلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سالروز آتش کشیدن مسجد القصی و روز جهانی مسجد گفت: مسجد پایگاه تربیتی و بسیج مردمی است.

وی با بیان اینکه مسجد از تقدس و جایگاه والایی برخوردار است افزود: مسجد نماد تمدن اسلامی است و کانون مشارکت و تعامل اجتماعی است.

وی اظهار کرد: مسجد در طول تاریخ اسلامی تجلی‌گاه وحدت و همبستگی مسلمانان بوده است ومحل پیوند دین و سیاست است.

کد خبر : ۲۹۸۹۳۱