خبرگزاری کار ایران

گرامی‌داشت حماسه ۹ دی با حضور رئیس دفترمقام معظم رهبری در وزارت اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۰۷

ما هرچه داریم از امام امت(ره) است او بود که کمر طاغوت را شکست و اسلام را در کشور ایران زنده کرد شما در هیچ جای دنیا کشوری را نمی‌یابید که بر مبنای اسلام اداره شود.

مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی با حضور رئیس دفترمقام معظم رهبری در وزارت اطلاعات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در این مراسم با اشاره به فتنه ۸۸ که توسط آمریکا و ایادی استعمار و فریب‌خوردگان داخلی درکشور رخداده بود گفت: فتنه خطرناکی که توسط استکبار و در رأس آن آمریکا و عده‌ای قدرت‌طلب و فریب‌خوردگان داخلی برای این کشور رخداد با حضور حماسی، بی‌بدیل و همت مردانه مردم و تدبیر مقام معظم رهبری خاتمه پیدا کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: این مردم ما تحمل توهین به حضرت ابا عبدالله(ع)، آتش زدن مسجد و جسارت و هتک حرمت به عکس امام راحل(ره) که این انقلاب را هدایت و این نظام را و فرهنگ شهادت و ایثار را در این کشور زنده کرد ندارند.

وی گفت: ما هرچه داریم از امام امت(ره) است او بود که کمر طاغوت را شکست و اسلام را در کشور ایران زنده کرد شما در هیچ جای دنیا کشوری را نمی‌یابید که بر مبنای اسلام اداره شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه گفت: شما عزیزان با گرفتن لقب زیبای سربازان گمنام امام زمان(عج) که این لقب را هم از دو لب مبارک امام راحل خارج و بر شما انتصاب دادند، همه، مؤمن، متدین، ارادتمند به مقام معظم رهبری هستید و من این را با تمام وجود حس می‌کنم و مسئولیت اطلاعات کشور بسیار عظیم است شما باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و رضایت خداوند تلاش کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز