خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه

هم‌افزایی اندیشه‌های سیاسی موجب پیشرفت کشور می‌شود

فرماندار آستانه اشرفیه هر گونه پیشرفت در سند چشم انداز توسعه شهری را نتیجه هم افزایی اندیشه‌های سیاسی با رویکرد ملی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست هم اندیشی با هدف بررسی و شناخت بیشتر وضع موجود، وضع مطلوب و راهکارهای توسعه شهری شهرستان آستانه اشرفیه، به ریاست فرماندار و با حضور دکتر ملک اخلاق رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور برگزار گردید.

حسین اسماعیلیان در ابتدای این نشست به تبیین اولویت‌های سرمایه گذاری شهرستان با محوریت توسعه شهری پرداخت و گفت: ایده‌پردازی در زمینه رشد و توسعه شهرستان هر اندازه نو و علمی باشد می‌تواند سبب پیشبرد پروژه‌های نیمه تمام و راهبردی گردد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان آستانه اشرفیه از جمله نوار ساحلی بندر کیاشهر، هر گونه پیشرفت در چشم انداز سند توسعه شهری را نتیجه هم افزایی اندیشه‌های سیاسی با رویکرد ملی دانست.

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور نیز در این نشست ضمن اشاره به جاذبه‌های مذهبی و گردشگری شهرستان آستانه اشرفیه، تشکیل شورای سیاست گذاری متشکل از نخبه‌های برجسته استانی، افراد فعال در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری به منظور تنظیم سند راهبردی توسعه شهرستان را با اهمیت دانست.

اسماعیل ملک اخلاق افزود: سیاست دولت طراحی سند توسعه راهبردی از طریق به کارگیری نظرات افراد دارای ایده و آشنا با منطقه مورد نظر است.

وی تحلیل زیر بنایی، تحلیل تولیدی و تحلیل اجتماعی را زمینه ساز پیشرفت سند توسعه شهرستان بیان نمود و خواستار همت و تلاشی گروهی به منظور رسیدن به مهم گردید.

در ادامه مشاور فرماندار و رئیس شورای مشورتی توسعه آستانه اشرفیه خواستار توسعه فضای رسانه‌ای در شهرستان شد.

مهدی کارگر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به محیط زیست، اظهار داشت: تقویت تشکل‌های مردم نهاد در سطح شهرستان آستانه اشرفیه که از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار است، موجب توسعه منطقه می‌شود.

وی عنوان کرد: فرماندار آستانه اشرفیه نیز از زمان بدست گرفتن مدیریت شهرستان پیگیر موارد مذکور بوده است.

کد خبر : ۲۹۸۷۷۳