خبرگزاری کار ایران

سرپرست آب و فاضلاب کرمانشاه در گفت‌و گو با ایلنا

افت فشار و قطع آب دور از انتظار نیست

سرپرست آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: شهروندان باید به این مهم واقف باشند که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، افت فشار و یا قطع شدن آب در سطح شهر دور از انتظار نیست.

علی سرمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در تابستان معمولا میزان مصرف آب در شهرها از روند افزایشی بسیار بالایی برخوردار است.

سرپرست آب و فاضلاب کرمانشاه تاکید کرد: از سویی دیگر خشکسالی‌های اخیر در کشور و به ویژه در استان باعث شده که بحران آبی در این شهر مشهودتر از گذشته شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از آب شرب توسط شهروندان، افزود: این روزها برخی از شهروندان در سطح شهر از قطعی و یا افت فشار آب گله‌مندی می‌کنند که با توجه به میزان بالای مصرف آب توسط برخی از مشترکان این امر طبیعی‌ست.

سرپرست آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: به معنای واقعی ما جیره‌بندی و یا قطعی آبی در شهر نداریم، ولی در برخی از ساعات پرمصرف همانند ظهر که استفاده از کولرهای آبی در شهر افزایش پیدا می‌کند، قطعی آب دور از انتظار نیست و شهروندان نباید اینگونه مشکلات را به حوادث پیش آمده در این حوزه نسبت دهند.

سرمد اظهار کرد: البته شهروندان باید به این مهم واقف باشند که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، افت فشار و یا قطع شدن آب در سطح کرمانشاه دور از انتظار نیست.

 

کد خبر : ۲۹۳۷۴۹