خبرگزاری کار ایران

در خرم‌آباد آغاز شد

برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور

کشتی گیران خرد سال و نو نهال روز دوشنبه درمسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در سالن شهید چاغروند خرم آباد به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور از امروز، دوشنبه، بیست و نهم مرداد، در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی جهان ‌پهلوان تختی خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

در این مسابقات بیش از 2 هزار ورزشکار، مربی، داور، کمیته برگزاری و... حضور دارند، مسابقات رده سنی خردسالان پس از وزن کشی در اوزان 28-30-32-35-38-42-47-53-59-66-73-73 و 85 کیلوگرم برگزار می‌شود و کشتی‌گیران متولد 1381/10/11 تا 1383/10/11 مجاز به شرکت در این مسابقات است.

علیرضا حیدری، قهرمان جهان و المپیک و نایب ‌رئیس فدراسیون، به‌ عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی بر این رقابت‌ها نظارت دارد.

مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان قهرمانی کشور در دو رشته آزاد و فرنگی روزهای 29 تیر تا 2 مرداد سال جاری به میزبانی شهرستان خرم‌آباد و در مجموعه ورزشی جهان ‌پهلوان تختی در حال برگزاری است.

این مسابقات یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های کشتی در سطح کشور است هماهنگی لازم جهت پوشش مناسب خبری مسابقات به عمل آمده و شبکه افلاک و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری چون رادیو ورزش، رادیو جوان، شبکه تلویزیونی ورزش، خبر و... این مسابقات را پوشش می دهند و این امر می‌تواند در شناساندن هر چه بیش‌تر لرستان به مردم ایران برای توسعه گردشگری مفید باشد

کد خبر : ۲۹۱۶۰۱