خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری

سد شهید رجایی نمی‌تواند مشکل آب شرب ساروی‌ها را تامین کند

عضو شورای شهر ساری اعلام کرد: سد شهید رجایی به علت اینکه آب این سد با کاهش مواجه شده است نمی‌تواند مشکل آب شرب ساروی‌ها را تامین کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ علی اکبر زلیکانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری کمبود آب شرب را از دغدغه‌های مهم عنوان کرد و اظهار کرد: قرار بود که پروژه آبرسانی به این شهر تا پایان خرداد امسال به اتمام برسد اما به سرانجام نرسید.

 

 

وی با با بیان اینکه همچنان در هسته مرکزی شهر ساری مشکل آب شرب وجود دارد، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا موانع و مشکلات موجود در مرکز استان برطرف شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه بین شهرداری و امور آبفای شهری تعامل خوبی وجود ندارد، اظهار کرد: آب و فاضلاب باید پروژه‌های خود برای رفع مشکلات شهروندان تعریف کند.
 
وی با این پرسش که آیا سد شهید رجایی ظرفیت آبرسانی به مرکز استان را دارد، گفت: آب این سد به مرحله بحرانی خود رسیده حتی بعضی از اراضی کشاورزی که مصرف آب آن از این سد تامین می‌شد با مشکل بی‌آبی و خشکسالی کامل مواجه شد و با توجه به مشکلات موجود آیا می‌شود برای تامین آب شرب شهروندان ساروی به آبرسانی سد اکتفا کرد.
 
زلیکانی به پروژه بزرگ پارک ملل ساری اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم از این پارک باید بستر مناسب برای ادامه فاز دوم فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه ایجاد پارک بزرگ هم می‌تواند موجبات شادی مردم را فراهم کرده و هم اینکه اشتغالزایی ایجاد کند اما در فاز یک این پارک هیچگونه اشتغالزایی صورت نگرفته است و علت اینکه این پروژه  شروع بکار نمی‌کند چیست  و اگر موانعی وجود دارد باید برای حل آن اقدامات لازم انجام گیرد.
کد خبر : ۲۹۰۹۳۴