خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

مشکلات کارگران کارخانه چیت‌سازی حل شد

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه اعلام کرد: بعد از 17 سال مشکلات کارگران کارخانه چیت‌سازی حل شد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقدامات اجرا شده در این شهرستان،اظهار کرد: بیش از 200 نامه برای پیگیری مطالبات مردم به مسئولان طراز اول فرستاده شد.

وی ادامه داد: برای بازگشایی خیابان امام حدود 12 میلیارد منابع مالی نیاز است که از این مقدار حدود 6 میلیارد تومان تحویل داده شد تا بخشی از کار اجرا شود و تا به امروز  این کار به طور کامل سامان نیافت.

نماینده مردم بهشهر ،نکا،گلوگاه در مجلس با بیان اینکه مجوز تله کابین بهشهر در مدت 3 ماه گرفته شد،تصریح کرد: با جذب سرمایه‌گذار جدید، کار اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

مقیمی گفت:  20 میلیارد  برای این پروژه در نظر گرفته شده و برای  همین کار در بانک کشاورزی حسابی افتتاح شد زیرا  این بانک تنها بانکی است که تحریم نیست.

وی با اشاره به منطقه آزاد شدن منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد ادامه داد : این منطقه ویژه  دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای است و حوزه   آن 2160 هکتار است.

نماینده مردم بهشهر ، نکاو گلوگاه اعلام کرد: دولت باید این پیشنهاد  را ارائه دهد اما این موضوع جزو اختیارات  دولت نیست بلکه مجلس باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

مقیمی گفت: برای ارزیابی عملکردها به شاخص و معیاری مانند منابع اعتباری تخصیص یافته  نیاز داریم که  فعالیت‌های اجرا شده  در شرق استان 75 برابر بودجه تخصیصی است.

کد خبر : ۲۸۹۵۰۳