خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر خواستار شد

تسریع در پیگیری زمین‌های بنیاد علوی

فرماندار بهشهر گفت: مالکان زمین‌های بنیاد علوی می‌توانند برای 250 متر در شهر و 400 متر در روستا به طور رایگان سند دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، محمدتقی نورزاد در جلسه بنیاد علوی که با حضور یعقوب رستم‌زاده رییس بنیاد علوی استان، عصر امروز در فرمانداری بهشهر برگزار شد،اظهار کرد: مالک بسیاری از زمین‌هایی که از سال‌های گذشته در اختیار مردم بهشهر است،بنیاد علوی‌ست.

نورزاد با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شهروندان ناگزیر برای رسیدگی به زمین‌های بنیاد علوی به بابلسر مراجعه می‌کردند افزود: در حال حاضر برای تسریع در واگذاری سند، دفتری در ساختمان فرمانداری بهشهر به بنیاد علوی واگذار شده تا با حداقل هزینه‌های ایاب و ذهاب شهروندان بتوانند برای زمین سند دریافت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون دربهشهر 250 متقاضی تشکیل پرونده دادند و از این بین 61 نفر سند گرفتند و مابقی و دیگر افراد برای پیگیری به دفتر بنیاد علوی مراجعه کنند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه بنیادعلوی حداقل هزینه را برای گرفتن سند دریافت کند تصریح کرد: مالکان زمین‌های بنیاد علوی می‌توانند برای 250 متر در شهر و 400 متر در روستا به طور رایگان سند دریافت کنند.

نورزاد گفت: این زمین‌ها باید به نیازمندان واقعی جامعه تعلق گیرد تا با دریافت سند از خدمات شهری استفاده کنند.

وی افزود : افراد تحت پوشش کمیته امداد،بهزیستی می‌توانند با مراجعه به این سازمان‌ها و یا شوراهای محلی و تهیه استشهاد در جهت کاهش هزینه‌ها و دریافت زمین اقدام کنند.

کد خبر : ۲۸۸۳۳۹