خبرگزاری کار ایران

سالاری خبر داد:

ساخت دهکده سلامت استان بوشهر به‌زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۵۳

برای ساخت دهکده سلامت در استان بوشهر ۱۲ هکتار زمین تخصیص یافته که ساخت این دهکده به‌زودی در مرکز استان آغاز و مراکز درمانی تخصصی و بیمارستانی در آن مستقر می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: برای ساخت دهکده سلامت در استان بوشهر ۱۲ هکتار زمین تخصیص یافته که ساخت این دهکده بزودی در مرکز استان آغاز و مراکز درمانی تخصصی و بیمارستانی در آن مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های اعضای این انجمن اظهار داشت: اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی ضمن اینکه در توسعه سلامتی مردم تلاش می‌کنند، مشارکت مردم برای رسیدگی به نیازمندان را توسعه می‌دهند که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

وی، با بیان اینکه این انجمن روحیه مشارکت‌پذیری مردم در برطرف کردن مشکلات جامعه را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: فرهنگ مشارکت‌پذیری در همه ابعاد جامعه و زندگی مردم اثر بخش است چرا که در بعد هزینه‌ها، کار خیرسبب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

استاندار بوشهر، از راه‌اندازی مرکز پیوند کلیوی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز، بخشی از دغدغه‌های بیماران کلیوی استان بوشهر برطرف می‌شود.

سالاری، با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر خدمات موثری به جامعه هدف ارائه کرده است، ادامه داد: در مدت فعالیت این انجمن خیران متعددی در رفع مشکلات بیماران مشارکت داشته‌اند که این مهم هم از بعد مادی وهم از بعد معنوی قابل توجه است.

وی، رفع دغدغه‌های مردم را سبب خشنودی خداوند متعال دانست و اضافه کرد: اعمال شما ضمن اینکه رضایتمندی مردم و جامعه را در پی دارد سبب خشنودی خداوند می‌شود.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی دهکده سلامت در استان بوشهر خبرداد و گفت: ۱۲ هکتار زمین در بهترین نقطه ساحلی مرکز استان، برای ایجاد دهکده سلامت تعیین شده که ساخت این دهکده به‌زودی آغاز می‌شود.

سالاری، با بیان اینکه در دهکده سلامت بوشهر مراکز درمانی تخصصی ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: در این دهکده دو بیمارستان و مراکز تخصصی مورد نیاز استان بوشهر ایجاد که درمانگاه تخصصی بیماران کلیوی استان بوشهر یکی از این مراکز تخصصی است.

وی، با بیان اینکه مرکز توان‌بخشی بهزیستی در دهکده سلامت مستقر می‌شود افزود: مستقر شدن مراکر درمانی تخصصی در یک مکان سبب افزایش هماهنگی‌های لازم درمانی، افزایش سلامت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز