خبرگزاری کار ایران

باید با توجه به تولیدات داخلی، قدرت ملی را افزایش دهیم

امام جمعه قائم شهر گفت: امیدواریم احداث کارخانه آسفالت، آبادانی کوچه و خیابان‌ها و معابر شهر را دنبال داشته باشد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، آیت الله علی معلمی ظهر امروز در آیین افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه آسفالت شمال کشور در قائم شهر با بیان اینکه همدلی و هماهنگی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی قائم شهر بسیار خوب است اظهار کرد: این همدلی و وفاق بین مدیران باعث اعتلای شهر و رفاه شهروندان می‌شود.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار،سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه احداث کارخانه آسفالت در قائم شهر را حاصل مدیریت جهادی برشمرد و گفت: حضور امام جمعه فهیم و آگاه در قائم شهر این مدیریت واحد را بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوجود آورده است.

علیپور در ادامه به نهایی شدن برنامه ششم توسعه و ابلاغ آن از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: در هفته‌های آتی کار بزرگی برای کشوردر صحن مجلس انجام می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم بخشی از برنامه ششم را در مجلس تصویب کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه با 3 رویکرد اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری اطلاعات و مقاوم‌سازی فرهنگی به دستور مقام رهبری در 80 بند ابلاغ شد.

عضو گروه برنامه ششم افزود: باید با توجه به تولیدات داخلی و صنایع،  قدرت ملی را افزایش دهیم و با استفاده از منابع داخلی، در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کرد.

وی احداث کارخانه آسفالت توسط شهرداری قائم شهر را نوعی اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی درون‌زایی به همراه دارد و این امر باعث می‌شود در صادرات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران قائم شهر با بیان اینکه در سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب بحث مدیریت جهادی و انقلابی، شاخه اصلی کارهاست تصریح کرد: مدیریت جهادی با مدیریت انقلابی عجین است و اگر روحیه انقلابی را در کشور بکشیم فرهنگ را نیز کشته‌ایم.

علیپوربه تصویب طرح جامعه شهر ساری به عنوان تنها شهر استان مازندران در شورای عالی شهرسازی اشاره کرد و  از شهردار قائم شهر خواست طرح جامعه شهرستان قائم شهر را تهیه نماید تا در شورای عالی شهرسازی مصوب کنیم.

کد خبر : ۲۸۷۹۰۴