خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفت‌وگو با ایلنا

جابجایی مدیران کاشان با نگاه تخصصی وتعهد کاری بوده است

فرماندارکاشان گفت: با هماهنگی‌هایی که با مدیران کل استان داشتیم جابجایی مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان براساس تخصصی وتعهد افراد صورت گرفته شده است.

ابوالفضل صدرائیه در پاسخ سوال خبرنگار ایلنا در کاشان مبنی بر اینکه تغییرات مدیریتی این شهرستان براساس چه معیارهایی صورت می‌گیرد، افزود: جابجایی مدیران ادارات در کاشان براساس گرایش‌های سیاسی نیست بلکه با هماهنگی‌ مدیران کل استان اصفهان و بر پایه تخصص وتعهد افراد صورت می‌گیرد.

صدرائیه عدم بکارگیری مدیران متخصص ومتعهد در بعضی از دستگاه‌های اداری در سال‌های گذشته را موجب عدم توسعه کاشان دانست.

وی قرار گرفتن احزاب و گروه‌های سیاسی مقابل هم، موجب پس رفت کاشان اعلام کرد و گفت: مقابل هم قرار گرفتن نه تنها موجب تحقق  خواسته‌هایمان نمی‌شود، بلکه خود عامل واگرایی‌ها می‌شود.

این مسئول اجرایی،  با بیان اینکه برای توسعه کاشان به بلوغ فکری و سیاسی همراه با اتحاد و همدلی‌ نیازست، یادآورشد: در صورتی‌که فعالیت‌ها براساس کار کارشناسی و تقویت همدیگر باشد، این شهرستان با در اختیار داشتن ابزارهای لازم و متناسب توسعه می‌یابد.

وی به شرایط حساس دو انتخاب پیش رو(مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری)  اشاره کرد و گفت: این دو انتخابات پیش رو نیازمند اتحاد و انسجام در راستای پیشرفت کاشان است.

کد خبر : ۲۸۷۲۹۱