خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

ردیف بودجه مستقلی به مشهد 2017 اختصاص یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعیین ردیف مشخصی در بودجه دوسال آینده برای آماده سازی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی جنتی عصرروز شنبه در دومین جلسه شورای عالی سیاستگذاری پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد گفت: معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 فرصتی برای معرفی این شهر به جهان اسلام و خارج از آن است.

جنتی گفت: معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام همچنین فرصتی برای نوسازی و بازسازی این شهر است تا به ظاهر آن نیز پرداخته شده و برای پذیرایی از زائران مهیا شود.

وی با تاکید بر طراحی هر چه سریعتر سایت ویژه پایتخت فرهنگی جهان اسلام افزود: این پایگاه اینترنتی باید وسیله‌ای برای برقراری ارتباطات دو سویه بین عوامل دست‌اندرکار و مخاطبان در جهان اسلام و خارج از آن باشد تا بستر بهره گیری از نظرات مختلف فراهم شود.

جنتی درباره نحوه تامین بودجه پروژه مشهد 2017 گفت: پس از اینکه دورنمای کار و پروژه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و امثال آن و میزان هزینه‌کرد دستگاه‌های اجرایی و دولت مشخص شد، جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری برگزار می‌شود تا ردیف مشخصی در بودجه دو سال آینده برای این امر مشخص شود.

کد خبر : ۲۸۶۶۳۷