خبرگزاری کار ایران

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام خرم‌آباد و دورود امسال تکمیل می‌شوند

مدیر عامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در بازدید از پروژه های زخمی لرستان گفت:پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام خرم‌آباد و دورود باید تا پایان سال تکمیل شوند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد،مدیر عامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان پس از بازدید از پروژه سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم‌آباد در منطقه کمالوند (دهکده المپیک سابق) با استاندار لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
"مصطفی مدبر" در دفتر استاندار در خصوص حل مشکلات مالی و کمک استانداری جهت تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های ورزشی لرستان از جمله سالن دوومیدانی در ورزشگاه بزرگ خرم‌آباد، مجموعه سوارکاری و ورزشگاه 5 هزار نفری گفت‌وگو کرد.
 
do2
 
مهندس مدبر پیش از این جلسه‌، به همراه مدیر کل ورزش وجوانان لرستان‌، بازدیدی از مجموعه سوارکاری و محل احداث ورزشگاه 5 هزار نفری خرم‌آباد در منطقه دره‌گرم داشت. این مجموعه با مبلغ 26 میلیارد تومان توسط شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی وزارت ورزش به مزایده گذاشته شد که با پی‌گیری رسانه‌های لرستان، مسوولان فعلاً جلوی این کار را گرفته‌اند.
 
مدیر عامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی وزارت ورزش در مورد روند تکمیل سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم‌آباد گفت: اگر اعتبارات به موقع تخصیص یابد، پوشش سقف این سالن تا شهریورماه تکمیل می‌شود.
 
وی با بیان این که این پروژه هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان داشت: دو پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری خرم‌آباد و تکمیل جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی دورود از دیگر پروژه‌های عمرانی شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی در این استان هستند که با مساعدت استانداری سعی داریم هر چه زودتر آن‌ها را به سرانجام برسانیم.
 
قابل ذکر است در دیار مصطفی مدبر با هوشنگ بازوند استاندار لرستان، مهندس عباسی معاون فنی و مهندسی، خمارلو مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، مرعشی مدیر فنی منطقه علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان و کامیاب تیموری معاون وی نیز حضور داشتند.
 
کد خبر : ۲۸۲۹۶۰